Han mår nog inte bra

Kollat lite mer nu på internet angående flickan som dog. Jag kan fortfarande inte förstå det. Det är så jävla hemskt! Hur kan man som 16 åring göra något så grovt elakt? Det är som sagt ofattbart.
Det är många som har lagt ut personlig info, såsom fulltändiga namn och personnummer, på både offret och mördarna. Nu vet jag både namnen på dem och deras bloggar. Själv så skulle jag aldrig lägga ut något sånt på internet, det är väl lite att ta i.. sådant kan man lämna till polisen att ta hand om.

Men jag gick in på pojkens blogg, han som sägs ha dödat flickan. Judging from his blogg så verkar han inte riktigt mår bra. Hans senaste inlägg bestod utav ett depp inlägg där han hade tappat hoppet. "Grabbarna ställer inte upp längre...jag måste kämpa för att ge ifrån ett leende.. jag orkar inte mer, livet känns hopplöst" etc. Dessutom har han en lista där han kryssat för saker som han gjort eller varit med om. Detta är några av allt han kryssat för:

- bråkat med biträdande rektor
- velat vara någon annan
- blivit anmäld till rektorn
- gjort något jävligt dumt bara för att han hade tråkigt
- känt sig som utstött
- ifrågasatt sitt liv
- gråtit sig själv till sömns
- varit i knytnävsslagsmål


Kanske är det wrong to judge a person bara på grund av detta... men om man har varit med om saker som det ovanför så mår man nog inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0