Snart äre dags

Om ca en timme drar jag och farsan till flygplatsen för att hinna med ett flyg som går vid 14. Säkrast att vara där en timme innan. Det ska bli så kul! Dock tycker jag inte så mycket om att flyga. Mest på grund utav att jag får skit ont i öronen, och då menar jag inte bara lock i öronen, jag får verkligen ont i öronen också. Inte kul! Men men, som tur varar flygresan bara i ca 1 timme. så det går fort!

Fy vad det regnar ute,, uusch och kallt är det också! STACKARS ALLA STUDENTER som tar studenten idag!!!! Detta är då inklusive min kära kusin. Shit asså, I would die! Hoppas verkligen inte det blir såhär när det är min tur. Soligt väder - fingers crossed!

Nej nu måste jag göra mig i ordning. So long!

p.s. kom just på att det precis för några dagar stod flera sidor i nyheterna om ett flyg som blivit spårlöst försvunnet, likaså resernärerna. Flyget lyfte från Brasilien och skulle ha landat i Frankrike men det gjorde den ej. Det misstänks att planet kan ha störtat pga av dåligt väder.
Nu börjar jag bli nojjig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0