Ledsen, arg, besviken

Idag kom dagen då vi fick reda lite på vart vi ligger med betygen, dock inte från alla ämnen. Men jag ska gå rakt på sak.
Betygen är åt helvete!
Jag kommer ihåg att jag sa i början av bloggen att jag måste ut tvåan med minst 5 mvg:n. Det kan jag glömma just nu. Jag tror det blir högst 3 mvg:n detta läsår, om inte ens det! 3 fucking jävla mvg:n? Thats nothing! :@
Jag vet att det inte kommer bli mer än 3 mvg:n så därför beeer jag och bönar att det blir 3 och inte mindre.
Jag är så jävla besviken på mig själv. Jag vet att jag i många ämnen skulle kunnat gjort mycket bättre....jag vet inte vad det är, jag tror att jag har tappat min goda plugg förmåga.. jag var så himla duktig förut. Sen så har jag ju inte mått så bra det här året heller ..så det kan jag också vara en faktor. En annan faktor kan också bero på att jag blir så himla nervös jämt. Då menar jag inte bara på redovisningar, men också på prov.. in other words, allt sådant som är viktigt för att lärarna ska kunna se elevernas kompetensnivå och hur duktig man är.
Jag vet inte vad jag ska säga, jag är bara så ledsen besviken och arg på mig själv.
Tvåan has truly been ett riktigt jävla helvetesår.

Imorn blir det tal i aulan i ca 3 minuter. Hoppas att jag inte stammar =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0