Kvinnoförnedring gotts to stop!

Idag när jag och syrran satt på tunnelbanan påväg hem från en fest i Skogås sitter det några invandrar killar några sittplatser ifrån oss. Ena killen börja säga saker som: "Hon är en hora!"... "Om hon vill ha i sig så kan hon komma till mig, annars kan hon kyssa mina skor!"... "Jag säger till henne: släng dig i väggen, förståru?!"..."Om hon vill ha kuk så finns jag annars kan hon dra!" Och massar med andra förnedrande kommentarer. Allt han sa var så himla förnedrande!! Det lät som att tjejen han snacka om var hans ägodel. En ägodel som han kunde sitta och smutskatta lite hursomhelst med. Man kanske kan tro att denna kille inte menade allvar när han sa alla dessa kommentarer men han var seriös och det var det som var mest chockerande. Den här killen var vad jag kallar en riktig player.

Det är verkligen killar som honom som får mig tvivla på att det finns bra killar därute. Sånna som honom som får mig att tvivla på riktig kärlek. Verkligen synd att tjejer stannar kvar hos sådana idiotiska killar. Den här tjejen som han pratade om, vad fan föll hon för hos honom egentligen, jag förstår inte. Egentligen tycker jag inte att man ska klandra på att det är tjejens fel heller. När det kommer till kärlek kan man vara hur blind som helst. Som man brukar säga: love is blind.
Jag tycker vi tjejer borde bli starkare och säga emot. Vrf kan vi inte hitta bra killar som vet hur man behandlar en tjej? Känns dock som att det finns väldigt få av dem därute. =/

Måste också tillägga att vi tjejer INTE ska vara rädda för vad som kallas "hor rykten." So what om man som tjej hånglar med 3 killar på samma kväll? Man är fan inte hora för det. Tjejer HÅNGLA PÅ!
Med det sagt avslutar jag detta inlägg med denna lilla mening: If a guys has three girls then he's the man, but if a girl do the same, then she's a whore. Tagen ur Christina augileras låt Cant hold us down, mycket bra låt med ett mycket fint budskap! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0