Kusinen

Sitter här och jobbar på mitt tal. Det går inte bra. Har bara skrivit en inledning och handling men inget avslut. Tänker inte ta detta så värst seriöst eftersom att betygen redan är satta. Men man vill ju inte göra dåligt heller liksom. Efter ett dåligt framförande kanske han går raka vägen till datan och ändrar betyget till något negativt =p.

Jaja, nog om plugg. Jag pratade med min kusin idag. Vi har inte pratat på länge och det märktes! Vårt telefonsamtal varade i ca 2 timmar. Hon är en riktig smart tjejoch jag beundrar henne för hennes uppriktighet och ärlighet mot mig. Med henne kan man prata ut om allt. Det var alltifrån plugg och arbete till tv-serier, musik, artisteri, och kändiskap, och till killar och kärlek. Vi tycker likadant i många fall och hon förstår mig precis som jag förstår henne.
Nu på torsdag har hon utspring och tar studenten. Tyvärr kommer jag missa det eftersom att jag då kommer vara hos storesyrran i norr med farsan. Men givetvis kommer jag på hennes mottagning! Önskar all lycka till denna starka, smarta och roliga individ!

p.s Pappa till mig igår i köket när Ursula var borta:
Pappa: Varför pratar du inte med Ursula?
Jag: Vadå inte pratar, jag brukar ju hälsa och så.
Pappa: Ja, men jag menar med långa konversationer??
Jag: Men jag brukar ju prata med henne om hon frågar eller undrar över något.
Pappa ger mig en blick och går från köket.

Jag vägrar att ha långa konversationer med den kvinnan. It will never happen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0