16-årig flicka hittades död i Stureby

Nu får det fan ta och räcka, seriöst! Känns som att det bara blir mer och mer unga som dör. Det som hände denna flicka är ofattbart. Enligt tidningarna så hade en flicka vid 12 tiden natten till söndag hittats livlös i en skogsdunge i Hopparbacken i Stureby (Enskede). I närheten pågick en ungdomsfest och två jämnåriga tonåringar misstänks för att ha dödat flickan.
Det är så sjukt så att jag nästan inte ens finner några ord. I'm speechless.

Jag kollade ett videoklipp där det fanns en massa bilder på henne på youtube....hon var så söt denna tjej. Så otroligt ofattbart att man göra något sånt. Om de nu var berusade så bryr jag mig inte, thats not an excuse! I DN står det iaf att ungdomarna inte ska ha varit stupfulla men kan ha druckit litegrann.
Mycket av det som sägs i tidningarna är dock inte i detalj och ganska luddigt. Men man förstår väl att en del grejjer måste hållas sekrettessbelagt så att man tillsvidare kan bekräfta saker konkret.

Mitt hjärta går ut till föräldrarna och familjen....hemskt, det är allt jag har att säga, hemskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0