When is the baby reality gonna hit me?!

Det har fortfarande inte slagit mig att vi snart om några dagar har en bebis här hemma.
Idag kom pappa och Ursula hem med barnvagn, barnkläder och en såndär (vet inte vad man kallar det) bebishållare där man har bebisen framför magen. Födseln börjar närma sig nu känner jag, men det har fortfarande inte slagit mig till 100% att vi ska ha en gråtandes liten baby in our house och att lilla jag ska bli storasyster! Jag tror inte ens det kommer att slå mig när bebisen väl har fötts. Det kommer ta tid, dagar, veckor!

Har sagt det här förut i bloggen men det är värt att säga en gång till.

Stackars barn, som får sådana föräldrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0