30:e januari fredag

Sitter hemma, på en fredag :-( .. Blir ingen fest för mig, halsmandlarna är fortfarnade svullna, det gör så ont när man sväljer :'( !! Kan inte ha kul när det gör så här ont, det går bara inte...

Fick mina preliminära betyg idag. Har vg i allt förutom i Geografi B där jag har mvg. Dom är alltså premilinära betyg, så dessa betyg ska bannemig höjas!

Idag var jag på stan med en vän efter skolan. Vi såg en tjej i typ fjortonårsålden som hade blivit caught by the police för att ha snattat på H&M. Om hon hade varit ledsen hade jag tyckt synd om henne, men hon såg så stolt ut och trodde antaglingen att hon var "cool". Just därför har jag inget samtycke för henne och tycker det var rätt åt henne.
Om man visar att man gjort fel så är det de som är moget.

Gick till CityAkuten också där jag skulle fråga angående vilka vaccinationer jag bör ta inför resan. De fråga en massa frågor såsom när jag ska resa, hur länge, vart jag ska bo, vilka vaccinationer jag tagit förut, etc. De berättade sedan att sprutorna tillsammans med malaria tabletterna skulle kosta 1700kr. Kunde inte tro mina öron, nästan 2000 spänn för två sprutor och lite tabletter??!! Shit!
Aja, ska prata med pappa..

Känner mig skit trött just nu -_- . Kanske ska ta och vila lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0