Oops!

Idag (rättare sagt igår, 00:27), umgicks jag med en barndomsvän till mig och syrran. Hon är nästan som en kusin till mig för vi har känt varandra ända sen barnsben. Dessutom var hennes mamma och min mamma goda vänner. Egentligen så skulle vi inte ha träffats idag men det var på grund av att våra föräldrar och några andra vuxna skulle ha någon hylla Obama dag. Vi pratade mest om resan som jag ska på i sommar. Hon hade varit i samma land i somras och hon berättade en massa roliga historier om det, kunde inte hålla mig för skratt! Hon är så rolig!
Sedan berättade jag om att Ursula ska föda barn. Hon blev chockad och sa att hon inte visste om det. Oops,, där avslöjade jag...men jag trodde pappa redan berättat för alla. Det är ju trotsallt 1,5 vecka kvar nu. Aja, de skulle ändå fått reda på det förr eller senare.
Iallafall så var vi där, åt mat och lyssna på när alla vuxna förde sina tal. Vi var där rätt så länge, ungefär 4 timmar totalt. Bortsett från det så har jag varit hemma.
Imorn ska jag och en annan tjej hem till en kompis. Fast innan det ska vi till stan, handla lite presenter till vår andra kompis som faktiskt fyller 18!Lyckost! Så helst vill vi hitta något personligt och roligt, för 18 är en speciell ålder. Vi hade tänkt sätta ihop ett kollage. Får se hur det blir.
PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0