Syster :(

Syrran åkte tillbaka idag och har lämnat mig kvar här ensam med Ursula och farsan :( . Det känns som att dem är snällare när hon är här. Klagar inte på mig lika mycket och sånt.
Nu kommer jag inte se syrran för än juni! Hängde med henne till flygplatsen iallafall. När jag tog bussen hem sen, kom en tår ner för min känd. Tänkte på allt vi gjort nu under lovet, har haft jätteskoj med henne.

Har dock hört att kärleken växer när man får längta efter varandra. Tror att det stämmer faktiskt. Men det var väl kanske ändå lika bra det, jag kan typ ändå inte plugga ordentligt när hon är här och plugget är viktigt den här terminen. Hon måste också sköta plugget borta på universitet så.

Skolan börjar imorn, (7:e januari onsdag). Suck! Livet är verkligen bajs just nu känner jag. Längtar så jävla mycket till sommaren, åh det ska bli så kul! Tiden har ju iofs gått rätt fort hittils, så vi får hoppas att det fortfarande flyter på snabbt som attan.

Det var allt för mig idag, nu ska jag diska och sedan hoppa in i min sköna säng, är skit trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0