qjejdsfrlgkjfshfls

Kom inte på någon rubrik så det fick bli det där. Att storhandla på Willys igår blev en succé! Vi handlade mat för ca 1500 kronor, gissa hur glad jag blev? :D Nu är det fullpackat i kylskåpen! Men med tanke på hur mkt jag äter, lär det inte vara länge till!

Idag var iaf det skola. Nya tider, nytt schema. Gillar det nya schemat, det verkar lite mer slappt än det förra och inte like hektiskt. Jag ska vara med i en pjäs i skolan. Alltså jag suger verkligen på att skådespela, så fråga mig inte varför jag gick med på detta. Men jag antar att det är för att betygen spelar stor roll i det hela. Men jag har så sjukt många repliker och kan inte fatta att jag måste memorisera dom, leva mig in i dom och skådespela framför en stor publik i aulan. Shit asså, bara gud vet hur detta ska gå!

Som jag sa förut så ska Ursula snart föda barn. Jag har lite mixed feelings angående detta. Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. Glad för att jag älskar bebisar och har alltid velat ha ett lillsyskon. Ledsen för att jag inte tycker att ett oskyldigt barn är värd föräldrar som pappa och Ursula.

Har tänkt på att det kommer vara värsta ålderskillnaden mellan jag och barnet. Sedan när han växt upp kommer jag mer se ut som en moster åt honom än som en syster.

Det ska verkligen bli spännande att se hur det här turns out. We'll just have to wait and see.
Förresten, Ursula vill så gärna att det blir en flicka. Hon har redan hittat på flicknamn åt barnet. Låt oss därför hoppas på att det blir en pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0