Lördag

Ursula och farsan är inte hemma ikväll, dom gick på någon middagsfest hos någon. Thank God, I got the house for myself :D!
Blev bjuden på fest idag också av en vän. Hon messar mig och frågar om jag vill gå. Hon berättar att det kommer bli kul och jadajada. Jag säger att jag kan tänka mig gå trots att jag är lite sjuk. Efter någon timme messar hon mig och säger att hon inte vill gå. Jag frågar varför. Hon säger att det är roligare om man är fler och att hon tappat lusten.
Vad är det för stil egentligen? Varför ens fråga om du sen inte vill gå :S. Något måste ha hänt, för hon var så tagga över det när hon först fråga mig.
Måste tillägga också att jag inte känner den här tjejen sådär jätteväl, vi umgås inte mycket.

Aja, jag har ju huset för mig själv nu. Funderar på att ha en myskväll, typ måla naglar, hårinpackning, äta gott, kolla på film... vi får se ..

Truddelutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0