Längtar (:

Inte mycket som händer i mitt liv just nu besides plugg. Hela denna dag har bestått av inget annat än plugg. Denna vecka har jag 3 redovisningar, 1 in class test essay i två timmar och 1 history essay, utöver det läxor från både spanska, miljökunskap och so, allt på en vecka. Alltså, jag har för mig att det finns någon lag på man inte får ha mer än 2 prov i veckan. Undrar om det stämmer =/.
Imorgon börjar iaf den första redovisningen. Om det finns någonting jag skulle vilja mest här i världen just nu, så är det ATT INTE VARA NERVÖS NÄR JAG REDOVISAR! Jag vill verkligen inte det! And I'll do anything in my power to make it look like I'm not nervous, typ restrain myself, men det syns ändå! Kan inte prata ordentligt, rösten blir cp, skakar osv. Fattar inte varför jag ska vara så jäkla nervös, jag menar vem är dom liksom?!! Det är inte som att de bryr sig så värst. Jag skulle lungt kunna göra det bara framför läraren, men när en hel publik stirrar på en är det sjukt jobbigt.

Men men, nu till något postivit. Längtar så mycket tills vi åker bort under sommar. Få komma bort till ett varmt, avslappnande ställe, bort från all stress och press från Ursula, pappa och skolan. Ska bli så skönt! Och så kul att få träffa kusinerna som man inte sätt på typ 5 år nu.
Jag och syrran har kollat biljetter och de ligger på 9000. Inte illa! Vi som hade räknat med biljetter på 14 lax.

Kom på en grej också. Fyller ju år snart! Om två månader. Nyss var det jul, sedan nyår och strax fyller jag år! Åh herregud vad tiden går fort! Då blir jag 17. Hade helst velat bli 18, men men, I have one more year to go, then I'm free like a bird!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0