Konserten!!

Min dag började skit dåligt. Den slutade riktigt bra. Konserten vart så lyckad. Oh my. Om man bortser från alla som klängde och knuffades så vart det super! Jag är inte ett stort fan av Chris Brown men efter att jag lämnat Hovet idag gillade jag honom mycket mer. Det är något magiskt med konserter, de fångar liksom ens hjärta.
Det var ganska många tjejer som svimmade. Inte så konstigt, det var varmt as hell! Och jag hade min jacka på mig, dock en tunn jacka, men still.  Allt det där släppte dock när Chris kom närmare oss på scen. Gud, han var bara 3-4 meter ifrån oss! Han är så jävla bra på att dansa, shit!
With You, Excuse me Miss och Forever var nog de bästa, Take you down var också bra, då han grindade XD. Det var kul också när man började prata med folk man inte kände, bara sådär. Älskar sånt, den där vänliga och härliga spontaniteten, as kul! Rihanna var inte med under konserten så tror inte att det jag hörde igår stämde.

Just nu är det iaf efterfest med Chris Brown på klubben Ambassador. Fy vad jag vill va där just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0