Have you ever wondered what people think about you?

Har du någonsin undrat vad folk på tunnelbanan som stirrar tänker om dig? Brukar alltid undra över det. Typ shit, har jag något i håret? Eller, shit, ser jag så snygg ut idag? :P .... Om man ändå kunde läsa folks tankar. Skulle vara rätt kul faktiskt, få reda på saker som man inte visste ... .. men kanske inte så kul i alla lägen, typ om en människa har allt för många negativa syner om dig, not so fun to know!! Men om det fanns typ en knapp som man kunde trycka på när man vill höra vad andra tänker, då skulle jag def gå med på det! xD , knäppa tankar jag har!

Anyways, back to real life. Har as mycket att göra :( , fattar inte hur jag ska hinna med allt. Det gäller inte bara plugg (som iofs är det som är mest just nu) men också saker utanför skolan. Söka stipendium bland annat (som är riktigt time consuming), fixa några saker med banken (nordea), fixa saker inför resan såsom vaccinationer etc. Dessutom har jag en hel del som måste skötas på Röda Korset.
Btw, imorn börjar det! Ser fram emot det som fan! Har länge velat vara med i en sån här grej. Jag hoppas att det går bra, håll tummarna för mig!!!

PÖSS!

p.s. jag kikade in på min vänninas wall på facebook och såg att killen vi träffade på fiket, har skrivit till henne :D. Han avslutar också sina inlägg med puss, kram eller <3. Gulligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0