Chris Brown i Gallerian!

Gick inte till skolan igår, inte idag heller. Men jag satt faktiskt hela dagen igår och försökte göra klart min uppsats. En hel dag, och det enda jag fick ut av det var  två skrivna sidor. En hel dag! Suck! Den här uppsatsen ska vara tre sidor. Har nu suttit sen kl 1, nu är hela uppsatsen 2,5 sidor så jag har ungefär en halvsida kvar att skriva nu. Utöver det har jag källor som måste skrivas in om alla böcker jag använt och sätta in footnotes måste jag också göra.

Efter flera timmars plugg bestämde jag mig för att ta en paus. Plötsligt ringer mobilen. Jag hör en massa tjejskrik i bakgrunden. En vän berättar att Chris Brown och Rihanna befinner sig i Gallerian och shoppar. Jag tror inte mina öronen. Jag tror att de driver med mig. Chris Brown och Rihanna i gallerian, hallå?! Det låter ju helt absurt.
Några minuter senare får jag ett sms av en annan kompis, där det står:
Chris Brown och Rihanna är i gallerian NU!
Det är nu jag börjar förstå att det här kan va sant. Jag tänker för mig själv, fan, I wish I was there!!! Synd att dom gick till Gallerian av alla ställen. De har väl inte så mycket utbud. Och synd att de kom hit, nu när det snöar som fan.

Undrar om jag kommer kunna fortsätta plugga, kommer bara tänka på det här nu.
Aja, jag kommer ändå att få se honom imorgon LIVE på Hovet :D Woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0