I'm a busy girl nowadays

Idag var en rätt så hektiskt dag. Det var mycket som hände. Det var liksom pang på sedan nästa grej, pang på sedan nästa grej. Har hunnit med rätt så mycket. Gick till stadsbibblan och lånade böcker för historia uppsatsen. Dessutom hann jag med två super duper important meetings on the afternoon. Men dagen har varit ganska så positiv. Måste också nämna att: jag är nu officiellt ledare i en tjejgrupps organisation som är bildad av röda korset.
Organisation låter så stort, det är mer som en grupp liksom. Men I'm super duper proud! Det här var farsans svar när jag berättade för honom:
"Dom försöker bara utnyttja ungdomar!"
Hallå!?! Det är faktiskt sånt här jag vill jobba med! Help those who are in need och befinner sig i en svår situation. Så jag börjar redan nästa vecka, med alla barnen och de andra ledarna.

Undra hur jag ska klara av allt detta när jag har så mkt plugg! Har så mycket nu att jag dör. Fyfan vad jag gnäller om plugg, men jag måste! Can't help it! Ska stanna hemma imorn och plugga. Kallar inte detta för skolk, för jag kommer ju ändå plugga liksom, its not like i'm going out partying instead!
Alltid när en stor skoluppgift är över så tror man att man inte har mycket mer framöver. Man tänker, jo men efter historia uppsatsen så är allt i princip över. Men nej! Det måste minsann dyka upp fler saker. Aldrig tar läxor slut. :(

Men men, det är typ allt jag gjort idag. Måste också poängera att en kille idag brast ut till mig: "Du är snygg!" Haha det gjorde min dag! Se så mycket en komplimang kan göra. Jag ska bli bättre på att ge komplimanger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0