Älska Röda Korset!!!

Det gick SKIT BRA IDAG! på Röda Korset alltså! Jag älskar tjejerna! Hade hört att de kunde vara kaxiga och trotsiga, så jag var lite rädd för det, men de var jättesöta! De var jätte pratsamma också, och inte blyga, så det var liksom enkelt att lära känna dem och connect with them. Gud, ser verkligen fram emot de kommande träffarna. Nästa gång blir det att kolla på film och ha det mys (: ...

Idag har jag också övat lite på mina repliker inför skolpjäsen som vi ska ha nångång i februari. Jag har en ganska stor roll faktiskt, jag är supernervös! Gud asså vad har jag gett mig in på?!!

Imorgon är det FREDAG :D thank god!... jag är bjuden på en fest men vet ej om jag ska gå. Det beror på om två av mina vänner går, för jag tänker fan inte gå dit själv! Det beror också på om jag mår bra, har blivit sjuk and its killing me. Mina halsmandlar har svullnat upp också, det gör ont varje gång jag sväljer :( Usch!
Skulle dock va kul och festa lite faktiskt, det var ett tag sen.... vi får se hur det blir..

Nu är det sängdags. Börjar kl 8.20, suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0