Åh nej :(

Ångest ångest ångest! Skolan börjar om typ 4 dagar, PLEASE GOD KILL ME! Aldrig har jag hatat skolan lika mycket som nu. Anledningen är att just de kommande veckorna har jag övernaturligt mycket plugg som skall lämnas in och redovisas :'(, jag tror jag dör!
Kommer vara så lycklig när tvåan är över. Det är det jobbigaste året!


Btw, Pappa har varit på skit dåligt humör de senaste dagarna. Han är arg på mig hela tiden. Det är något som stor på tok, något som har hänt. Det som är mest irriterande är att han tar ut sin ilska på mig.
Någonting säger mig att han inte trivs i förhållandet med Ursula. De bråkar hela tiden och man märker att han inte är lycklig.

Fyfan vad jag längtar tills jag & syrran flyttar ifrån de här människorna. Jag pallar ej med dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0