Vi tjejer och vår analysförmåga

Mina kompisar kom ju hem till mig idag. Gud så mycket jag städade innan de kom. Jag städade literally hela huset och ingen fläck syntes till! Det gick jättebra när de var här, de fick se min lillasyster också =) . Tiden gick fort som satan så vi vart tvungna att gå efter ungefär en timme och bege oss iväg till stan. Det var planerat att vi skulle på bio först, men sedan kom det upp ett förhinder (som jag inte kan tala om här på bloggen) som gjorde att vi valde att äta middag istället. Det var lika mysigt det med. Vi satt i ca 2 timmar och babblade på om allt mellan himmel och jord, mätta och belåtna. Sedan tog vi alla tunnelbanan hem. Riktig mysdag =)

Läste för något tag sen på en tjejs blogg där hon skrev att vi tjejer är riktigt bra på att analysera. Hon skrev att, om en lärare hade lyssnat på hennes tjejkompisars diskussioner under någon tjejkväll, så skulle dom defenitivt få högsta betyg.
Att vi tjejer är riktigt bra på att analysera håller jag med om och insåg verkligen det efter denna kväll. 
Det som intresserar oss tjejer mest, det överanalyserar vi och sedan kommer vi fram till kloka slutsatser. Det är liksom inte något vi gör medvetet, det bara kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0