Valentines Day <3

Historia provet i torsdags gick skitdåligt! Varför är det alltid så att jag pluggar på saker som inte kommer på provet? Så irriterande :(.

MEn nog om plugg! Idag är det lördag och alla Hjärtans Dag :D . Tyvärr så har man inte någon att fira den med :P. 
Igår firade vi iallafall det i skolan. Det fanns ett mys rum med romantisk musik, ljus, och kuddar. Sedan var det någon amor som gick runt och delade ut små lappar där det till exempel stog Du är så söt! eller Visste du att alla vänder sig om när du går förbi i korridorerna eller Du är helt klart veckans babe! Sedan kunde man också skicka en hälsning till sin käraste och ge ut hjärtklubbor. Haha jättekul att skolan verkligen tog den dagen på allvar, det var kul (:

Det var något uppträdande i aulan också, och skolans snyggaste kille (enligt mig) dansade! Alltså ord kan inte förklara hur snygg den här killen är. Och ännu snyggare blev han när han dansade. Jag typ dog! Alltså den här killen har ALLT! Han har en jättefin personlighet, (snäll, omtänksam) han behandlar tjejer med respekt, han dansar!!!, och han är så unbelievebly snygg. Kan det finnas en bättre kille? Svaret är Nej!
Jag och mina tjejkompisar har väldigt olik smak när det kommer till killar. Men när det gäller honom så håller alla med mig om att han är snygg. En riktig heting may I tell you ;) ! Tråkigt det ska bli när han tar studenten och går ut trean. Vem ska man då kolla på? :( :P
Men men, all in all så var fredagen en riktigt härlig och mysig dag.

Idag ska jag och några hem till en kompis. Vi ska öva på våra repliker inför skolpjäsen och sedan äta gott och kolla på schlagern :D. Det ska bli så mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0