9 februari - exhausted

Har inte skrivit på två dagar ser jag. Har ägnat all tid med syrran. Hon åkte tillbaka idag på morgonen. Kommer inte se henne på 4 månader nu =(.  Aja, det är väl bara bita ihop och gå vidare. Vi pratar ju på telefon varje dag.

Har på den senaste tiden känt mig allmänt trött. Både hemma och i skolan. Vet inte varför, är det för att jag äter dåligt? Är det för att jag inte tränar eller går på något? Någon därute säg mig =/, varför är jag så himla trött hela tiden?
Det jag skrev ovan är de enda orsakerna jag kan tänka på.

Jag har inte pluggat ett skit de senaste dagarna. Det betyder att jag har en hel hög med plugg som väntar på mig nu. Just därför ska jag inte gå till skolan imorgon och göra klart allt som måste bli klart tills på onsdag. Det innebär 3 sidor på svenskan och en sida på spanskan utöver det, förebereda mig inför det långa historia provet på torsdag. Och not to mention två stipendier som ska vara ifyllda och postämplade innan torsdagen den 12 februari och sedan får man inte glömma att ge in pappret på de individuella valen som vi nu valt. (Dock inte jag. Jag har märkt att jag har svårigheter när det kommer till beslut, och då menar jag seriösa svårigheter). 
Sist men inte minst så får vi inte glömma Röda Korset på torsdagen as well.
Så allt detta under en och samma vecka. Jag frågar mig varje dag hur jag står ut?! Faktum är att jag inte gör det.

Anyways, inte så mycket som har hänt. Bebisen e så söt, vill bara äta upp henne. Och hon är så mjuk och len! Hon gråter inte så värst mycket heller. Det går att sova på nätterna.
Min syrra bärde henne och gosade med henne jättemycket (= . Vi tog så många bilder också.

Juste! Kollaget som vi gjort till våran kompis som fyllde 18 blev så lyckat! Det var verkligen alla våra minnen samlat på det kollaget, från grundskolan fram tills nu. Hon blev så glad =D Och hon sa att det var den bästa presenten hon någonsin fått! Det värmde faktiskt. Det tog evighet att göra klart det också. Men vi hade det jättemys och fikade i timmar.
Jag älskar mina kompisar! De får mig att tänka på annat än det som händer hemma.

Love them!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0