Multiple personalites

Det skedde en liten incident på vår skola förra veckan. Eller liten och liten, en ganska stor en. Polisen var inblandad. Allt det här hade orsakats bara på grund av en massa rykten i skolan och för att en individ förvärrade saken. Vill inte berätta mer om det, men tycker verkligen synd om den individen. Men nog om det.

Har kollat igenom alla mina inlägg från att jag börja. Ganska kul. Man kan nästan tro att det är olika personer med olika liv som skrivit alla inlägg, för de skiljer sig så mycket från varandra. Ett inlägg om en fantasisk kväll med vännerna, ett om min nyfödda lillesyrra, ett om min fulla pappa, ett om Ursula, ett om kärlek och sex, ett om plugg, ett om mina knasiga tankar, ett inlägg där jag bara skrivit två ord, ett där jag skrivit ett helt berg med ord, ett där jag använder smileys konstant, ett där jag inte använder smileys alls. Verkligen olika varianter hära.
Har kommit fram till att min blogg egentligen inte har någon röd tråd, den handlar om allt, trots att jag helst ville från första början att den skulle handla om situationen hemma. Fast det gör den ju fortfarande, men inte lika mycket som jag trodde i början.
Sen så är det ju också hur jag skriver som varierar på de olika inläggen. Ibland blandar man engelska och svenska sjukt mkt, ibland skriver man sjukt konstigt så att ingen förstår, ibland skriver man skitbra! ibland svär man mycket och skiter i att inlägget ska innehålla fina ord, ibland vill man att inlägget ska innehålla fina ord och använder en liten dikt som ett slut, eller ett p.s.
Ja gud ja... jag kanske har multiple personalities. :P

Tänkte berätta lite om Ursula och farsan idag eftersom att det typ börjat rinna ut i sanden nu. Kan informera att pappa kommit hem varje dag stupfull sen det att jag skrev om honom. Då menar jag komma hem från jobbet nykter, sedan gå till närmsta krog, dricka vodka, and he's back, drunker than ever. Och nu, nu, efter flera år, har Ursula börjat inse att det faktiskt är jobbigt när han är full. Kanske för att hon har barn nu och själv inte kan dricka och gå ut och roa sig. Jag längtar verkligen tills jag blir 18 och kan flytta hemifrån!

Stackars lillesyster, nu gråter hon också. Undrar vad Ursula håller på med! :@

Nu ska jag iaf sova, har en hård skoldag ahead of me tomorrow. Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0