They better behave

Ångest! Har inte pluggat ett skit. Trots att jag inte hade något för mig idag. Fy vad lat jag är, shit! Måste börja skärpa mig innan det blir riktigt severe här.

På fredag kommer två kompisar hem till mig. Brukar inte vilja att kompisar kommer hem till mig p.g.a Ursula och pappa. Är rädd att pappa kanske dricker för mycket och skämmer ut mig, eller att Ursula håller på för mycket. Men nu har jag bara tänkt såhär: So what ifall de dricker och håller på, det är inte jag som ska skämmas, det är dom! Jag orkar inte bry mig längre.
Så på fredag kommer dom, ska bli intressant att se hur pappa och Ursula är. Det var längesen jag hade friends här hemma så they better behave!

Imorn är det skola men jag har sovmorgon. Så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0