Skolpjäsen

Det gick bra faktiskt. Okej, jag var inte den bästa på att skådespela, men jag tycker ändå att jag var bra, för att va jag. Dock stammade jag lite där i början, för det var då nervositeten kicka in. Sen släpptes det ganska mycket där mot slutet iallafall, och jag glömde inte en endaste replik :D . Men en klasskompis till mig glömde bort någon mening på hans replik och det gjorde att jag, som kom efter, fick improvisera lite. Dock inte mycket, jag fortsätte typ bara med mina repliker liksom.Aja, jag är glad att jag ändå vågade göra det här. Egentligen var det inte meningen att jag skulle göra det, men med lite push från mina kompisar, som också var med, övertygade de mig.
Nu är allt över. För några veckor sen skulle jag säkert tyckt det var skönt. Och det är det ju, men det känns samtidigt lite sorgligt. Efter allt vi gjort, efter all tid vi la ner på det här, kändes det som att klassen, under vår pjäs resa, fick bättre sammanhållning. Alla genomgånger vi genomfört, med all skratt och skrik, med alla tips och all glädje. 
 I got to admit, det var kul! Skulle dock inte göra om det :P

Snaaaaart är det sportloooov ! OMG VERKLIGEN EFTERLÄNGTAT! Ska verkligen sova ut!!!!!

Nu lite plugg, and then off to bed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0