Sliskiga typer

Nu är det sportlov! Yay! Inte mkt som hänt sen jag skrev. Men det ska jag minsann ändra på. Usch hatar att sitta hemma hela dagarna. Imorn blir det kul iallafall! Är dock lite nervös, flera kompisar kommer hem till mig imorn för att se min lillesyrra. Ursula & farsan better behave =p . Nejmen det ska nog gå bra. Det gick ju bra när mina andra två kompisar var här sist. Men ändå, att de är så många, gör mig lite nervös, typ 7 stycken. De ska iaf inte vara här så länge för efter vi varit här ett tag ska vi vidare ut till stan för en mysig biokväll. Kommer bli som en riktig girls-night-out (= . Sånt behövs!

Okej, det här är helt random, men jag är bara tvungen att säga detta: Jag förstår mig inte på killar ibland. Vill inte gå in på detalj om vad som inträffat mig de senaste dagarna, men kan bara säga att de senaste dagarna, har flera killar som jag känner gjort riktigt förvirrad :S . Förstår inte hur de tänker =/.


På tal om killar, måste berätta om en liten incident som påträffade mig idag på tunnelbanan. Euw är allt jag har att säga!
Iaf, jag sitter på tunnelbanan, sedan kommer det 2 utländska killar och sätter sig vid mig. Skulle tippa på att de var runt 25 år sådär, om inte äldre. Sedan börjar en av de hälsa på mig och kommenterar att jag har en snygg mössa. Jag ler, säger tack och kollar bort mot fönstret. Sedan fortsätter han: Jag heter så och så, vad heter du? Jag ljög och sa att jag hette Sandra. Sedan frågade han vart vilket land jag kom ifrån och sedan vart jag bodde. Då ljög jag igen och sa att jag bodde i rådmansgatan. Sedan började han rabbla på en massa och förklarade vad han och hans kompis skulle, (som om jag brydde mig). Sedan så kom tåget äntligen fram till Rådmansgatan där jag skulle av för o lämna lite böcker på Stadsbibblan.
Asså åh! jag hatar att det alltid ska vara sånna sliskiga typer som ska komma fram. Hade det varit en snygg kille in my age, skulle jag vara fett glad. Men alltid alltid ska det var slisk män! Och detta är inte heller första gången det händer mig...

Aja, nu ska jag iallafall kolla på The City and then off to bed.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0