Igår

Jag hade det jättemysigt igår. Alltså det var nog en kväll som jag aldrig kommer glömma, även fast det inte var så mkt märkvärdigt som hände. Jag och två andra kompisar gick hem till en annan kompis som bor själv i en etta. Vi kom fram dit vid halv sju. Vi alla var på super bra humör, vi dansade och babblade på om precis allt. Sedan blev vi hungriga så vi åt jättegod mat och kollade på melodifestivalen medans. Satt och diggade och dissade låtarna som kom. När det var slut var vi inne på datan lite, gick in på facebook (jag gjorde något som jag nu ångrar att jag gjorde men aa, det är ganska pinigt, så jag avstår från att berätta) och sedan kollade in lite youtube klipp. Sedan stängde vi av datan, tog fram lite gott gott och körde ett spel. Spelet gick ut på att fråga den brevid en pinsam fråga, och frågan måste besvaras. Det var riktigt kul, och det var riktigt skämmiga men roliga frågor. Det var både sexfrågor och frågor om livet. Sedan ledde det typ till djupa samtalsämnen och vi babblade och babblade. Det var verkligen as trevligt, att bara få sitta i hennes mysia lilla lägenhet all by ourselves och prata om precis allt. Alla vi kände oss verkligen som hemma när vi var där. Vi kommer att gå hem till henne fler gånger kan jag lova.
Vi gick därifrån vid halv ett och jag kom hem tjugo över ett! Mycket najs kväll!

Love my friends <3

Kommentarer
Postat av: Therése (heartcore.se)

Hej! Hade missat att du kommenterat inlägget om Aussie på bloggen, men nu har jag svarat :) Toppenprodukt!

http://www.heartcore.se/2009/02/ta-med-dig-en-aussie-in-i-duschen.html

2009-02-16 @ 22:11:12
URL: http://www.heartcore.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0