I-landsproblem

Shit, klockan är ju  halv tre på natten. Detta är inte bra, måste börja sova tidigt. Men men, kom hem för ca en timme sen. Ännu en lyckad kväll. Vi var hemmos en kompis som bor själv, det var så mysigt. Kollade på film, åt och sedan gjorde vi det tjejer är bäst på: snacka ut om precis allt. Älskar sånna där chillkvällar med tjejerna! 

Imorgon är det fest som gäller. Eller ja, jag tror det iallafall. Jag vill verkligen gå, har tänkt på den här festen i flera dagar nu. Denna fest kommer bli stor och många kommer att befinna sig där. Så det gäller att se riktgt bra ut. Det ändå problemet jag har är att jag inte har något att ha på mig, riktig i-landsproblem. För det första är det kallt så man vill inte ha något för lättklätt, men man vill inte ha jeans heller för det blir för casual och man ska ju dansa och röra på sig oså. Shit asså vilka problem man kan ha :p . Jag vet nog en topp som jag kan ha på mig, den är ubersnygg! Men den ser snyggast ut på om man har jeans med den, inte leggings. Så jag vet inte hur det blir med det där. Kommer säkert leta hela dagen imorn i byrån.
En sak är dock for sure - den här festen kommer bli riktgt skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0