It's been quite a good day

Jag börjar tycka om min lillesyster mer och mer för varje dag som går! (Inte för att jag hatade henne förut, men kärleken blir typ starkare med tiden). Hon är så söt! Många tycker att hon liknar pappa mer än Ursula .YES! Haha! Mycket hellre att hon liknar farsan än Ursula faktiskt.
Idag kom dom hem från sjukhuset. Tycker det är lite läskigt ibland när spädbarn gråter. Det lät ganska hemskt när lillesyrran grät som mest! Dom kan ju inte prata heller så man vet ju inte vad de vill =/ .

Aja, idag hade jag inga lektioner utan bara friluftsdag. Jag och en kompis körde på aerobics. Det var faktiskt jobbigare än vad jag trodde. Men skönt ändå, work out a little. Jag går ju inte på nånting så det behövdes.

Juste, pappa har fixat digital box tv också. Det är skitkul! Har så många kanaler att välja bland, utländska också xD. Jag som lööve television!

Imorn blir det Röda Korset igen med tjejerna, ska bli riktigt mys!

Nu blir det att fylla in några stipendie blanketter sedan off to bed!
Natti natti!

p.s Jag ser att besökar antalet har vuxit. Att ha många besöker är inget jag bryr mig om, men måste ju erkänna att det glädjer mig. Det är inte många, ca 4-6 per dag. Men det är ungefär så jag vill ha det. Vill inte att detta ska bli någon Blondinbella/Kenza blogg.
För er som är nya: min blogg är väldigt personlig och anonym. Just därför lägger jag aldrig ut namn på någon eller något. (Om jag gör det så är det påhittade namn).

Puss! I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0