Historia prov imorgon!

Okej, det har jag faktiskt fått ganska mycket gjort idag. Imorgon har vi det långa provet på historian, jag har pluggat i några timmar nu så jag hoppas att det räcker. Man får dessutom ha sina anteckningar så det ska nog gå bra! Fast sen tänker jag också, om vi får ha våra anteckningar, betyder det inte då att provet kommer vara skit svårt? Det kommer säkert vara att typ välja en fråga som man skall skriva om och sedan analysera. Gosh wish me luck, vill få mvg! Men tror ej jag får det =(

Aja, fan måste sova nu. Har en lång dag ahead of me tomorrow (rättare sagt idag, klockan är nu 00.28).
Det blir skola och sedan Röda Korset, sedan hem och plugga igen!

Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0