Det blev en flicka!

Jupp, dags var det minsann. Det blev en flicka! =/ lite synd, jag som verkligen ville ha en pojke. Men men, sak samma. Är ändå glad.
Åkte till sjukhuset idag efter skolan för att besöka henne. Hon är jättesöt och pytteliten! När jag kollade in i hennes ögon tänkte jag, undra hur hennes liv och framtid kommer se ut. Tänkte också, stackars barn, hoppas de inte behandlar dig som de behandlar mig. När jag fått se henne ett bra tag och efter att ha tagit en massa kort på henne började hon gråta och fick gå tillbaks till Ursulas famn. Ursula såg ganska trött och sliten ut.
Fortfarande har det hela inte slått mig än, och allting känns så overkligt.

Nu är jag iaf hemma för mig själv, kommer vara det i några dagar nu. Så skönt! Pappa sover över på sjukhuset men kommer dock hem lite då och då.

Nu är det plugg som gäller! Adjö :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0