Termin slut

Provet gick åt helvete, det var skitsvårt! Det kommer bli Godkänt och inge mer. Fan jag som pluggade som e dåre. Vill inte ens prata om det, blir bara nere,

Det börjar dock kännas lite skönare nu, pluggmässigt. Jag har bara två grejjer kvar. En stor grej d.v.s redovisning som jag är skit nervös för, och en liten grej, labbrapport. Terminen börjar verkligen leda mot sitt slut. Om mindre än en vecka är det jullov :D Jag ser fett fram emot det, så otroligt efterlängtat! Jag ser fram emot nästa helg också, den kommer vara fullspäckad, och det blir party både lördan och söndan. Och då kan man verkligen festa på söndan för då är det ingen skola nästa dag, härligt!!
Så man kan säga att mitt jullov börjar officially på onsdan, för efter onsdan är all skolarbete slut. Jag har dock lite plugg som jag måste göra under lovet =/ suck. Jaja, jag ska ändå njuta och ta vara på den tiden och sedan komma tillbaks till skolan med nya tag! Sista terminen, jag måste göra bra ifrån mig, jag har egentligen inte gjort dåligt ifrån mig denna termin, har faktiskt lyckas få två mvgn så det är väl något. Mitt mål är ju 5 mvgn, minst! =P Men jag ska göra ännu bättre ifrån mig, det lovar jag! Det blir ett nytt år med nya upplevelser, år 2010. Jag och mina friends har redan börjat planera vad vi ska göra på nyår =D. Nej, denna nyår ska jag fan inte sitta hemma!

Åh, kan inte onsdan bara vara här så att allt e över! Snart är det ju julafton också, men det längtar jag inte värsta mycket till, alla julafton som vi har haft här med Ursula blir ändå alltid misslyckade.

Btw, religions provet, gissa vad jag fick? ... Jag var ett poäng ifrån MVG. ETT jävla poäng! Detta ska alltid hända mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0