Love

Idag (igår) åt jag och några vänner på asiatisk restaurang, vi skulle ha en liten avkseds middaf för en vän som skulle åka bort till thailand. La comida era muy delicioso! Vet ej om det blev rätt där :P . Det var hursomhelst jätte trevligt och vi snackade om allt mellan himmel och jord, men mest om kärlek. Känns som att alla är lite kärleksfulla nu, men det känns ju ändå ganska rimligt, i den kalla, mörka, deprimerande period, då man helst vill ha någon att mysa eller flörta med ;). Tror också mycket beror på att det är lov, för när man har plugg så har man typ inte lika mycket tid att tänka på det. Allt som vi snackade om fick mig lite smått love-sugen. Hur mysigt skulle inte det vara att ha någon som man får gulliga sms av under dan, någon som man är lite smått pirrig och nervös över, ja you know, bara den där känslan. Jag vill ha den. :)

Vi pratade också om att många hittar sina partners när de går ut, alltså typ pubbar eller klubbar. Det är ju typ den perfekta platsen för att prata med någon helt randomly. Det måste vara miljön som gör så att allt blir mycket mer socialt och vågat. Synd att man inte är 18 =/. 3 och en halv månad kvar, sen kan jag börja gå ut och ragga haha !

Det är lite kul att vi snackade om allt detta under kvällen, för sen på tunnelbanan när jag var påväg hem träffade jag en kille. Det var en kille som jag en gång träffat och dansat med förut på en fest. Jag visste inte om jag skulle säga hej eller något, för trodde inte att han skulle komma ihåg mig. Men han tog första steget och satte sig mittemot mig. Sen kommer jag inte ihåg exakt hur det började, men vi började prata och jag tyckte att det kändes bra. Jag brukar ju vara så nervös när det kommer till att prata med killar, även sånna som jag ej tycker om, men med honom flöt det på så bra och jag kände mig inte alls nervös (kanske i början när han kom och satte sig mittemot mig men sedan lossnade det). Han var en riktig skoj kille, han skojade med mig jättemycket och han fick mig att skratta. Det kanske var det som också gjorde att det inte var så stelt, och som gjorde att jag kunde slappna av. Jag fick lära känna honom lite mer och sen när han gick av tåget kom jag på att jag hade frågat honom allt, förutom det viktigaste, nämligen..... HANS NAMN! Haha hur kan man glömma bort det egentligen, namnet liksom?! Jag fick hursomhelst reda på att han bor nära mig, så hoppas man träffar på honom lite mer nu ;)

Gud vilken bra dag det har varit idag! Nu ska jag fan slaggish. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0