Jag vill gråta

Asså gud, jag vet inte vart jag ska börja. Idag är det lördag och den kommande veckan kommer att döda mig. Jag vet att jag flera gånger har sagt att jag har haft helvetesveckor, men inget slår nästa vecka, asså literally. Det är sista jobbiga veckan, sen en till vecka då vi inte har så mycket och sedan jullov. Så alla lärarna har proppat in alla grejjer på en och samma vecka. Det värsta är NO provet. Naturkunskap B, som jag egentligen inte förstår varför jag måste läsa i och med att jag går sam. Det är så äckligt svårt, jag fattar verkligen noll, det spelar ingen roll hur mycket någon försöker förklara för mig. Jag funderar på att fråga farsan, det är min enda utväg. Han är faktiskt bra på sånt. Han måste förklara tills jag förstår. Det är så mycket matte i det här, man kan nästan säga att det är matte, det enda som inte är matte i det hela är atomerna som man ska ha med. Men det är en massa ekvationer och sånt. Sånt som jag helt enkelt suger på.
Alla prov som jag har hittils har gått dåligt, alltså inte mer än VG =(
Utöver detta har jag nu en massa annat, som uppsatsprov (sitta i klassrummet och skriva en uppsats) i företagsekonomi under två lektioner. Utöver det en filosofi uppsats och en historia läxa. Allt detta på 5 dagar. Jag har också en massa annat utanför skolarbete =(. Jag kommer vara så glad när den veckan är över!
Det enda som har gått bra är första utkastet av projektarbetet som är det första skolarbetet på länge som jag faktiskt tycker är intressant och älskar att plugga på. Jag lämnade in det igår vid kl 20:00. Första gången på länge som jag inte behövde kriga för att få in det innan midnatt.

Min enda motivation just nu är studenten. Den dagen kommer jag av lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0