Inspirerande dag

Denna dag måste också skrivas ner på bloggen. Inte dagen i sig, men mer vad jag fått utav dagen, vad den har givit mig. Något helt otroligt och något som bör tackas pga av min fina vän.
Ni vet hur jag alltid har varit så tveksam över framtiden, inte veta vad jag ska göra efter studenten, plugga? jobba? om plugga, isånnafall vad? om jobba, isånnafall vart? Jag vet inte vad jag vill bli, hence i do not know what to study, hence if I dont study I dont get any money. Och så jobb, det är ootroligt svårt att få jobb i Sverige, hence i could go unemployed och det vill vi ju inte. Ett liv utan pengar = liv på gatan som hemlös.

Men idag sa mn vän någonting, någonting mycket intressant, någonting som skulle ge mig både mycket pengar och erfarenhet, någonting som är skit enkelt att få jobb på, någonting som skulle vara en skitbra upplevelse och ge merit. Mer än så säger jag inte. Men jag att meddela att jag verkligen skulle tänka mig att göra detta, det är inte det enklaste att "få" om man säger så, men brinner för att det ska gå och funka så kommer det att gå without a doubt. Jag tror att jag vill göra detta. Jag behöver bara lite input av syster min och mina vänner. Se vad dom har för syn på det hela. Jag är lite ny till allting så jag måste surfa lite till på internet, det är mycket som krävs men ändå inte. Jag klarar det, jag vet att jag kan, bara jag vill! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0