Depressionsmode

Provet igår kunde ha gått mycket bättre än vad den gjorde. Åh usch, vill inte ens tänka på det. Jag var verkligen i depressionsmode igår. Provet gick skit, och jag fattade noll på NO lektionen. Snart har vi prov i NO, det kommer vara ett skitsvårt prov och väldigt avgörande också och faktum att jag inte fattar någonting gör inte saker bättre =( Jag ska be om att få hjälp från mina vänner som verkar fatta allt. Det känns som att alla typ är i depressionsmode just nu. 2 personer som jag känner grät i skolan idag, helt sjukt.
Men jag har iaf mått lite bättre idag. Gympan gick bra och engelskan med. Vi får se hur det går de kommande veckorna. Och det där ämnet som jag nämnde om förut, som jag tänkt skita i och bara få godkänt på kommer att uppfyllas. Asså man är inte mänsklig om man klarar av att få mvg i allt som jag har nu. Jag måste uppoffra något för att göra bättre i något annat, det går inte annars, jag hinner inte!
På torsdag och fredag är det någon grej i älvsjömässan om universitet och livet efter gymnasiet. Det låter verkligen som något jag borde gå på. Tror jag går på torsdan för fredan är det inlämnings av projektarbetet. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0