23 dec 2009

Imorgon är det juuulaafton! Egentligen är det inget jag riktigt ser fram emot men jag måste erkänna att det är lite mysigt, bara själva julkänslan, så mysig :). Idag hann jag köpa en sista-minuten julklapp åt syrran. Jag vet att hon kommer bli glad för hon har tjatat om att få detta. Till min förvåning var det sjukt mycket folk i stan idag, verkligen ovanligt mycket! Det var visst inte bara jag som behövde sista-minuten shoppa inför jul.
Till Ursula och pappa köpte jag inte något speciellt, till pappa en parfym på 50 kronor från H&M och till Ursula lite billiga smycken, yes, to them I could so care less! Till lillesyrran köpte jag och storesyrran en söt liten klänning med matchande skor till. Den var ganska festlig, tror inte hon har så mycket festliga kläder så det passade perfekt. Tillsammans blev det kanske 250kr, babykläder är dyra!
Idag hann jag också leka lite med lillesyrran. Hon är så rolig, hon gör så roliga grejjer. Tänka sig att en bebis kan vara så rolig haha. 

Jaja, nu hade jag tänkt bläddra igenom min blogg till ett år tillbaka och se hur förra julen var, för om jag ska vara ärlig så kommer jag inte riktigt ihåg. :/

Peacee, checkar in imorn igen på julafton ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0