Meeting for the first time in 4 years

Oj oj, helgen är över och det är ju verkligen tråk. För denna helg var skitskoj! Jag var på två lokalfester, en i fredas som jag skrev tidigare, och en igår. Det är verkligen nu jag har förstått att jag älskar att festa och dansa. Det som jag gillar mest med fester är nog the dancing part och att man får fixa upp sig och känna sig riktigt sääxy . Sen att det alltid finns en massa snygga killar att kolla på och bra musik att shejka till gör hela grejjen mkt roligare. Me love parties (:

Festen som var igår var egentligen en lokalfest som min pappa hade anordnat och trots att jag inte trodde det skulle bli så lyckat så blev det faktiskt det. Lite bättre högtalare och festen skulle varit prima ;)
Att det var pappa som fixafesten gjorde att jag och syrran var tvungna att hjälpa till en hel del, likaså Ursula. Gud, att fixa fest är inte en dans på rosor kan jag lova, speciellt lokalfester. Ursula var skitirriterande, hon gick mig på nerverna hela tiden. Hon klagade på att jag och syrran inte hjälpte till fast än vi gjorde mycket mer än vad hon gjorde. Och ja, jag vet att hon har lillesyrran att ta hand om, but still, hon var jätteotrevlig. Jag och syrran hade inte ätit ordentligt på hela dagen bara för att vi hjälpte pappa med allt.

På tal om Ursula. Idag hade vi typ ett möte i familjen och min moster och hennes man var också med. Detta är första gången på snart 4 år som vi sitter ner och snackar om alla problem som vi har hemma med Ursula. Det blev mkt skrik och mkt tårar. Trots att det var ett mycket argsint och irriterande möte så kom vi ändå slutligen fram till bra saker. 1. brist på kommunikation och 2. kulturkrock. Eftersom att Ursula bara har varit här i ca 4 år så har hon fortfarande samma mentalitet som de i hemlandet, därför blir det kulturkrock. Vi kom också fram till att vi ska försöka kommunicera med varandra mera istället för att bara hålla tyst om det. Men hon var så irriterande under mötet och en del grejjer hon sa, sa hon bara (elle det kändes som det iallafall) för att fjäska för min moster och hennes man. Asså jag orkar verkligen inte med henne, för mig är hon ett irritationsobjekt. I cant stand her och jag har skitsvårt för att prata med henne.
Faan, jag vill bort! Längtar så jävla mycket tills jag och syrran flyttar!!!

p.s sorry för den dåliga stavningen, orkar inte skriva bra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0