Min lillasyster har blivit stor!

Nu kan hon sitta och hon pratar! asså bebisspråk men still, hon var fan ett spädbarn innan sommaren. Och hon äter babyfood i burk nu, no more bröstmjölk :D Bebisar växer fööör fort, snart kommer hon kunna gå fan! :D

.....Så vad hände idag? Det här var en riktig boring dag, ville nästan somna på alla lektioner. Allt var tråk förutom alla sköna människor som gjorde tillvaron i skolan rolig.
Omg, just nu tjatar min syrra på mig som en galning att jag ska gå ända ner till centrum för att handla åt henne! Hon klagar på att hon har papiljotter i håret och kan därför inte gå ner själv. Klockan är snart 9, jag pallar fan inte gå ner. Hell no!

Btw, jag har nu bytt spanskan mot idrott. Spanskan var bara för svårt för mig, jag älskar spanska, men det var för avancerat. Jag orkar inte gå på något som jag vet att jag kommer få dåligt på när det finns annat som jag är bättre på och som jag kan få högre betyg i. Idrott var typ det enda valet, det fanns bild också men jag är inte en mästare på att rita. Så det fick bli idrott, jag gillar faktiskt det. :)

Jaja, nu ska jag äta. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0