Im back bitchezz :)

Yes yes, im back! Gud, sist jag skrev var typ 15 juni och det var dagen innan jag reste. Shit, jag vet inte vart jag ska börja, det är sååå mycket som har hänt under sommaren, det går nästan inte att skriva ner allt för det skulle verkligen bli en enda fet jävla stor bok! Men mycket har hänt, mycket bra grejjer men också en del not so fun stuff. Dock kan jag meddela att resan var underbar och att jag måste tillbaka nästa sommar, or else I'll go crazy! But I'll come back to the resa later...

Tänkte prata lite om vad det är som gäller nu och det är skolan. Fyfan, vi började officially igår och när jag kom hem blev det genast depressive mode som gällde. Vi började med lektioner direkt, och vad är det första vi gör på spanskan? Jo vi får ett stort jävla prov som var AS SVÅRT!!! Fan asså, as much as I like spanish, I cannot continue! Det där var bara för svårt, det går inte, jag skämdes över det jag lämnade in!! Fan jag visste att spanskan skulle vara lite challenging men det där var hemskt. Så jag ska nog prata med rektorn och se ifall jag kan byta till något annat.
Gud jag vill inte ens tänka på skolan och skolarbete, tvåan var verkligen ett helvetesår, mådde sjukt dåligt under det året. Hoppas verkligen inte att trean blir lika jobbig. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0