Datakris, fest, svininfluensa

Har inte skrivit på 3 dagar ser jag. Allt e pga utav att min data typ har fått virus. Det går typ inte att starta den.. eller det går att sätta på den men man kommer liksom inte fram till huvudmenyn. Jag hoppas verkligen att farsan fixar det på något sätt, för om allt som jag har på den datan går bort så dör jag. Serisöt, jag har verkligen allt där, från musik och bilder till läxor och cv:n. Please God let me have my computer back =( . Jag som inte kan leva utan data, det är ju fan allt! Just nu använder jag storesyrrans som är riktigt crapig och den är as seg, tar typ 10 min att ladda upp en youtube video som är 4 minuter lång. *suck*

Jaja, idag är det fredag och det är redan helg and I'm loving it! Idag är det någon fest i sollentuna och jag ska probably gå med syrran. Det är en bekant som fyller år och hon ska ha sin fest i en lokal. Vi får se om jag går, det lutar iallafall mot det hållet, det var längesen jag festa (sist var under resan) och jag känner att jag behöver släppa loss lite efter en hård vecka in school. Men samtidigt är det en fest imorgon också, så orkar man gå på två? Jaja vi får se hur det blir.

Btw, det är en tjej i min klass som har fått svininfluensan. Och det låter faktiskt riktigt allvarligt. Hon ligger inne på sjukhus och är helt isolerad. Fett läskigt! Man tror aldrig att sånt kan hända någon man står nära eller ens en själv. But it can happen to anyone. Aja, jag ska inte bli nojjig över detta, så länge jag tvättar händerna extra mycket och undviker sånna som hostar rakt ut i luften utan att hålla för armen, I'll be good =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0