Valborg

Idag (rättare sagt igår) var det Valborgsmässoafton. Och det var en sån trevlig kväll kan jag berätta. Jag vet att valborg är överskattad, och det var det jag tänkte under hela dan..men sedan under kvällen så hade vi skit kul! Och utan alkohol också!! ...Elr liiite alkohol då =p .. Cider,,, men det är typ 2.25 vol på det där så det var ingen som blev påverkad. Det var precis som att dricka läsk. Fick inte ens någon lull-effekt...
Lite tråkigt att dagens ungdomar har gjort den här dagen till en riktig supa-dig-full-tills-du-spyr-dag. Jag tycker det e lungt med alkohol, men not to the point where it gets excessive.

Iaf, kom hem för ca 10 min sen. Jag och mitt gäng var i Rålis och kom dit vid 8 ungefär. Vi grillade korv och åt en massa gott.,,,godis, chips, läsk, bröd, bullar, frukt, drack té, cider, läsk, vatten.. ja, nästan allt man kan tänka sig. Det var verkligen jättemys, och vi ville sitta kvar längre men det blev ju så extremt kallt! Thank God for filtar!
Jag träffade på en massa som jag kände igen, bland annat en gammal en skolkamrat. Han berättade att han hade sett en kompis till mig i Rålis. Då blev jag fett sur! Den här tjejen hade sagt att hon hade andra planer och kunde därför inte joina oss i Rålis, men sen är hon där med andra utan att ringa eller messa oss?....Dålig stil!  

Iaf vi träffade på några härliga 89or som joinade vårt gäng. Tillslut ville de att vi skulle hänga med hem till dem, vilket jag tyckte var lite såhär, hallå vi känner inte er? Och dem var så på med det också! Så vi tackade nej. Härliga från början, not so härliga in the end! .... juste, vi fick deras facebook också haha.

Vid 12 bestämde vi oss för att dra. Min valborg var fan kul och inte alls så överskattad som jag trodde från början.

Nu ska jag get ready for bed!

p.s. har bråkat med syrran! hon vägrar ge tillbaka min jacka för att hon anser att hon borde få ha den när jag ändå lånat ut den till henne. MEN BITCH ITS MINE & NU VILL JAG HA TILLBAKS DEN! =p

Kommentarer
Postat av: Cherrie

sv; Tack =D tröjan kommer ifrån älskade gina tricot, haha

2009-05-01 @ 10:36:11
URL: http://cherrierahbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0