Shoppingberoende

Var inne på youtube en snabbis och såg att dem har lagt in videoklipp från Läroversfejden. Så till er som vill se, gå bara in och sök på Läroverksfejden 2009.

Idag är det tisdag. Dagen gick sjukt fort! Iförsig så hade jag inte så många lektioner, only 3. Men ändå, fattar inte, tiden bara flög iväg. Sista lektionen hade vi gympa och denna gång var det gymnastik som gällde. Jag kan tycka gymnastik e kul, men det kan vara lite läskigt också...göra sånna där volter, lite scary. Som tur så hade vi vår gympalärare som höll i oss och hjälpte oss på traven. Han är verkligen är bra gympalärare, diggar honom sjukt mycket.

Ja, sen var skolan över och jag gick till posten för att hämta ut en hårprodukt som jag köpt via internet. När jag väl var där så tänkte jag att jag kunde titta lite i affärerna. Så mycket som jag älskar shopping, var det fullkomligt orimligt att gå ut ur centrumet tomhänt. Så jag fick med mig en fin topp från h&m, en kjol från h&m, leggings jeans från Bikbok, och ett par örhängen. Det var så nära att jag skulle köpt klackskor också, men det fick bli en annan dag .... de var verkliga dödliga dem skorna!! Sen ska jag köpa en annan kjol från h&m som var as fin!! Den var lite svart med blommor på, otroligt snygg för endast 129kr. Så den och klackarna. Och juste, jag ändrade mig about the chinos...efter alla chinos jag prövat så har jag nu insett att de helt enkelt inte är något för mig. När jag väl har på mig dem ser det ut som att jag har en snopp,,, no kidding. Och dem är bara så konstiga att gå i .......,, gud jag skulle kunna prata hur mycket som helst om kläder!,,,, shit asså,,,, nejmen måste nog tämja lite på denna shoppinglust. Grejjen är den att jag faktiskt är bra på att spara pengar,, men när jag vet att jag har ganska mycket på kontot och jag går in i affärerna och ser något fint och billigt så tänker jag: "Men gud, den kostar ju bara 149"  eller "Jag kan köpa den nu och prova hemma, ifall den är ful så lämnar jag tillbaka den" och så blir det så med nästa grej också , och så ba impulsköper jag. ..Nej från och med nu ska jag vara duktig....Man sparar ju inför resan i sommar. Och från och med nu, så betalar pappa för alla kläder som jag vill köpa innan sommaren,,, om jag lyckas övertala honom såklart, för det är ju en annan femma..

Nu måste jag fan försöka få lite plugg gjort. Men först the Hills (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0