wtf is wrong with me?

Pluggångest, det är vad jag har! Fattar inte vad det är med mig?  V.a.r.f.ö.r  k.a.n  j.a.g  i.n.t.e  b.a.r.a  p.l.u.g.g.a.? Jag tror inte det finns en latare människa än mig när det kommer till plugg. Nej, idag ska jag fan få något gjort! Det är bara så mycket som distraherar. Resan i sommar, situationen hemma, suget att få gå ut i den fina solvädret, shoppa, träffa kompisar, ja allt.

Kollade på the Hills igår, det var så braaaa!!!! Till de som säger att serien är fake, let me tell you, det är den inte inte!! Det finns något som kallas mtv-editing, de klipper bort och sätter ihop en massa för att det ska bli bättre ( det kan jag erkänna ) men själva historien och själva skådespelandet är inte fake. So there you have it ;)

Juste, är det inte typ påskafton idag? Eller är jag helt ute och cyklar? Det är jag nog. Det är inte något jag bryr mig mycket om nuförtiden, dock gjorde jag det när jag var mindre. Mamma brukade köpa påskägg och gömma de i huset och sedan skulle vi leta efter dem. Jag tyckte det var så kul och spännande. Om jag minns rätt brukade vi också ha påskmiddagar med andra. Det var tider det.

Love you mom <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0