Friday I'm in love

Nu har det nästan gått en vecka sedan det hände. Still on my mind though ... kan typ inte sluta tänka på det ...

Åh, pratade med syrran i typ nästan 3 timmar igår. Vi har värsta planerna inför vårt flyttande. Lägenheten kommer se så fin ut!! och vi ska ha allt i köket, brödrost, våffeljärn, grillplatta, toast grej, ALLT! :D Och då kommer jag äntligen kunna baka och använda ugnen mycket mer. Med vår gas spis blir allt skit. Om man ska baka bröd till exempel, blir de alldeles hårda och ser oklara ut?! Så we wont have to worry about that!... Våra tallrikar och bestick kommer vara super nice också, Och vårt vardagsrum, det kommer typ bli finast, med soffan, alla hyllor och ljus och allt.. Åh, det kommer bli så bra. Längtar sååå! Tyvärr så kommer det inte bli förrän efter studenten, =( så det är typ ett och ett halv år kvar. Men syrran kanske flyttar hit in the mean while, efter sommarn, men då är det BARA ifall hon får praktik plats här!
*så håll tummarna och be*

Så vad mer har hänt denna vecka? Jo inget annat än massa plugg. Då menas prov, långa skoldagar och en massa studiebesök. Min kropp är helt svag och jag är trött både fysiskt och psykist. Så att det är påsklov nästa vecka passar verkligen perfekt just nu. Många festade säkert och gick ut idag. Not me, stannade hemma, tog det lungt. Synd egentligen, för det var det bästa vädret idag! Så här varmt har det inte varit på läääänge och jag fick sommarkänsla. Alla var så snyggt klädda ute också och många hade brillor. Vi börjar närmar oss ljusa tider thank god!

Imorgon fyller en gammal vän till mig 18 år. Så jag och två andra tjejer ska hem till henne då det blir fest! Innan ska vi till stan givetvis shoppa någon fin present. Ska bli kul!

Nu är det diskning på g och sedan läggdags. Godnatt kära blogg! =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0