Till alla tjejer - SKÖNHETSTIPS!

Jag hade tidigare hört och sett på internet att både kokosnötsolja och castor olja (castor oil) är bra för både hår och hud. Let's go straight to the point - DETTA ÄR INGEN MYT!
Idag provade jag att lägga lite på håret och OMG !! Mitt hår har aldrig varit så mjukt och silkigt som idag efter att jag applied these oils!! Som dem flesta som redan läst min blogg vet, så har jag alltid haft problem med mitt hår,,,, tappade mkt hår under en period och det var torrt och livlöst som fan! Nu har det blivit lite mer healthy, dock fortfarande jättetorrt. Men idag, idag, idag provade jag på dem bästa produkterna någonsin! Faktum att det är naturliga grejjer också, gör saken bara ännu bättre. Jag märker nu också att mina händer är RIKTIGT mjuka. People, I swear by these products! De som inte tror mig kan ju do some research themselves och se för de själva. Dessa kommer definitivt vara två av mina staple products - no lie! Det bästa är att båda två tillsammans inte kostar mer än en hundralapp.

Såhär säger jag till alla tjejer (killar också för den delen): 
Det enda en säljare vill göra är att få sälja sin produkt. Men bli inte manipulerade! Jag vet att många hud och hår produkter innehåller ämnen som egentligen är farliga. Ämnen som till exempel används i fordon! Så mitt tips är att sluta använda produkter från reklamerna, DE ÄR BARA SKIT! Använd naturprodukter, de är skonsamma mot kroppen & THEY ARE THE SHIT!

Kommentarer
Postat av: stephanie

tack så mycket!



Det är från märket fresh look

och färgen heter "green"

det finns att köpa i vilken optiker som helst!

2009-04-14 @ 20:27:11
URL: http://ohstefanie.blogg.se/
Postat av: athina

jaa men hon är nog blind av kärleken :/ synd men vad ska man göra.

2009-04-14 @ 22:04:14
URL: http://athiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0