Shopping and there is more to come!

Idag blev det en shoppingdag med mig och mina vänner. Så jävla synd att allt stängde kl 17. Jag som hade tänkt köpa jättefina chinos =( hann inte! Kanske blir imorn istället, jag bara måste ha dom!!! Jag hittade också ett par rosa chinos..,först tänkte jag, nejmen shit vad fult med rosa chinos?! Men sen när jag tänkte på det lite så skulle det fan va snyggt,,med kanske en jeansjacka eller en skinnjacka och ballerina eller tygskor till.
Köpte ett par vita tygskor också, 129kr på H&M, alltid bra att ha, och de passar ju till allt. Sedan lite toffsar, som jag alltid lyckas tappa bort, och också en skitbra ansiktstvätt/mask, från Neutrogena, som man kan använda varje dag. Den är skitbra. Den tar verkligen bort allt från ansiktet och man känner sig fräsch som bara den! Dessutom slätar den ut huden, man får lyster och huden ser mkt mer jämn ut.
Ja, det var det jag köpte, men there is more to come! Jag måste verkligen ta det lungt med pengarna, jag är en riktig shopaholic once I get my money. Men jag har faktiskt inte shoppat på jättelänge, så jag tyckte att jag förtjänade lite shopping. Detta står iaf på min lista just nu:

-Chinos
-Svarta ballerina
-Linnen
-Solglasögon
-Svarta pumps

Sedan är jag nöjd! =)

Efter shoppingen blev vi jättehungriga så vi bestämde oss för att köpa mat från Sandys. Det blev mackor och pastasallad. Själv tog jag någon tonfiskmacka som var skitgod! Rekommenderar definitivt denna till alla som har vägarna förbi Sandys! Vi tog med oss maten och satt vid Kungsträdgården och åt i det soliga vädret. Mys!

Nu ska jag dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0