Så tragiskt :(

Tänkte ta mig an tiden om prata om något förskräckligt som hände för några dagar sen. En 15-årig flicka vid namn Malin dog då ett tåg tagit hennes liv. Jag kände inte den här tjejen och just därför kommer jag inte sitta här och säga vad som hände. Faktum är att jag inte riktigt vet vad som hände och just därför känns det fel av mig att sitta och göra det. Visserligen har det sagts många olika rykten om vad som hände den kvällen men vi måste komma ihåg att detta är rykten! They may alltså not be true. För att visa respekt åt familjen tänker jag inte skriva ner de olika rykterna här på bloggen. Det jag dock kan skriva ner är det vi we know for a fact - hon dog för att hon blivit påkörd av ett tåg. Hur hon kom ner på spåret och vad som kan ha påverkat eller orsakat att hon kom ner dit tänker jag inte gå in på.

Det jag vill säga är att detta är så jävla hemskt och tragiskt. En 15 årig tjej som hade hela sitt liv framför sig. 15 år!?!! Hon var ju så ung! Hennes anhöriga måste vara helt förkrossade =( .. my heart goes out to the family. Jag vet hur det känns, för jag själv har förlorat min vackra mamma. Dem har det inte lätt just nu.... stackars kvinna eller man som körde tåget också, fatta vilka skuldkänslor hon/han måste ha! ...Och dem som satt i tåget också, att veta att man sitter i ett tåg där föraren precis kört på en ung tjej. Nej, gud, tanken skrämmer mig.

Jag tycker verkligen det är synd att ingen ingrep. Jag vet att man kan befinna sig i chockstillsånd i en sådan situation, men ändå vafan, det här gäller liv och död! Jag vet iallafall att jag skulle försöka göra något.
Kände dig inte, men Vila i Frid! =(

Kommentarer
Postat av: stephanie

thanks!:D

2009-04-08 @ 16:36:08
URL: http://ohstefanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0