Rekord!!!

Kollade in statistiken nyss, 35 sidvisningar och 15 unika besökare. För många är detta säkert ingenting, men för mig är det skitstort och rekord!!! Brukar vanligtvis har 1-4 läsare per dag. Men efter dessie och paow inlägget så har det ökat =D!

Ok, tänkte bara berätta lite om min blogg till de nya besökarna. Min blogg är väldigt anonym! Det betyder att jag inte lämnar ut riktiga namn på någon eller något och om jag gör det så är det påhittade namn.
Jag bloggar nästan om allt! Livet, tankar, funderingar, aktuella händelser, vardagen, skolan, framtiden, min underbara mamma som inte lever ='(,,, ja allt.  Det jag mest bloggar om är Ursula och pappa. Ursula är min pappas fru. Hon heter inte Ursula på riktigt men jag har valt att kalla henne det, för det låter elakt och det är precis vad hon är, så det passar perfekt. Sen bloggar jag mycket om farsan, som dricker konstant och är en usel förälder. Orkar inte gå in på detalj men ni kan läsa mina gamla inlägg ifall ni vill.
Jag använder mig mycket utav engelska, så get used to it people ;) Pluggar på engelska så det händer mycket att man blandar ihop och pratar svengelska ibland.
Jaja det var väl det , keep reading people och kommentera gärna!!

p.s. Idag på morgonen var det någon som ringde mig med dolt nr. Jag hatar när folk ringer med dolt!!! Man vill ju veta vem det är liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0