pappa

Skummade igenom några gamla inlägg nyss. Kom fram till det här inlägget om pappa: http://myrealself.blogg.se/2009/february/jag-orkar-inte-mer.html#comment

Minns den dagen som om det vore igår. Jag har up until now inte gått tillbaka till denna pizzeria, trots att de säljer de bästa pizzorna. Jag kan inte beskriva hur mycket jag skämdes och hur ledsen jag var den kvällen. Det var inte bara för att han betedde sig oförskämt, det var mycket mer än det. Det var liksom en massa jobbiga känslor som samlade sig i huvudet på mig och jag blev alldeles till mig och kunde inte hålla mig längre. Jag tänkte på allt som gällde pappa och tillslut blev det bara för mycket....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0